سفت کردن پوست و رفع سلولیت اوندا ONDA، قویترین دستگاه لاغری غیر تهاجمی، کاهش سایز، رفع سلولیت، تایتنینگ پوست بدون عوارض، چاقی موضعی، مایکروویو Coolwave، تایتنینگ(کلاژن سازی)، رفع

غبغب کاملا بدون درد، جدیدترین تکنولوژی روز دنیا، شلی پوست،بی خطر و غیر تهاجمی، هندپیس های ویژه هوشمند، درمان بسیار سریع،جدیدترین تکنیک کول ویو، برنده جوایز ۲۰۱۸ Aesthetic و Anti Aging & Beaity Traphy 2018،کولینگ داخل قوی.

اوندا تنها دستگاهی که از COOLWAVES استفاده می کند، امواج مایکروویو به خصوصی که سلول های چربی را به صورت اختصاصی مورد هدف قرار می دهد تا چربی های موضعی را را با شیوه ای ایمن، موثر و غیر تهاجمی کاهش دهد.

امواج COOLWAVES دستگاه ONDA در کاهش چربی های موضعی انباشته شده در نواحی ای مانند شکم، پشت و اندام تحتانی به شدت موثر هستند (معمولا در۴ الی ۵ جلسه). علاوه بر این امکان درمان سلولیت (حتی در پیشرفته ترین مراحل آن) و شلی پوست توسط این امواج وجود دارد.

اوندا باعث القای عملکرد ترمیمی ، محکم سازی (چربی سوزی) و غیر تهاجمی می شود که به مرور زمان و بدون عوارض جانبی تاثیر گذار است. تکنولوژی جدید کول ویو (Coolwaves)، (فناوری امواج کوچک که توسط DEKA اختراع شده است) که آخرین نسل در تخصص پوست و زیبایی شناسی پزشکی می باشد، باعث کاهش چربی های موضعی در بدن ، به ویژه در شکم ، ران و باسن می شود. این سیستم چربی را حل می کند ، پوست را محکم کرده و سبب استحکام و سفتی بیشتر بافت ها می گردد.

این سیستم به جای رادیو فرکانس جهت سفت شدن ، تقویت و استحکام پوست استفاده می شود که یا به عنوان یک جایگزین یا در ترکیب با تکنیک های قدیمی مانند کرایولیپولیز یا لیپوساکشن مورد استفاده قرار می گیرد

برای آشنایی بیشتر می‌توانید ویدیوها معرفی این دستگاه را در لینک زیر مشاهده کنید

پروژه های مرتبط